Hakan Savaş

SAİT FAİK’İN “SİNAĞRİT BABA”SINI YAKALAYAN KİMDİ?
SAİT FAİK’İN “SİNAĞRİT BABA”SINI YAKALAYAN KİMDİ?
ŞİİR VE SİNEMA
ŞİİR VE SİNEMA
FENOMENOLOJİK BAKIŞ VE SİNEMA YA DA SİNE-FENOMENOLOJİ
FENOMENOLOJİK BAKIŞ VE SİNEMA YA DA SİNE-FENOMENOLOJİ
Sait Faik Hikâyelerinde Sinema
Sait Faik Hikâyelerinde Sinema
Stella (1955) ve Sinekeş
Stella (1955) ve Sinekeş
Yolculuk Eden İnsan
Yolculuk Eden İnsan
Kadın Eli Değmiş Kısa Filmler
Kadın Eli Değmiş Kısa Filmler
ÖMER KAVUR’LA SON “KARŞILAŞMA” VE YAŞAMA FELSEFESİ
ÖMER KAVUR’LA SON “KARŞILAŞMA” VE YAŞAMA FELSEFESİ
Herkese Açık
Venedik'te Ölüm ve Araftaki Güzellik
Venedik'te Ölüm ve Araftaki Güzellik
Çalıntı Yaşamlar, Hırsızlama Bağ(lanma)lar: Arakçılar (Manbiki Kazoku)
Çalıntı Yaşamlar, Hırsızlama Bağ(lanma)lar: Arakçılar (Manbiki Kazoku)
Herkese Açık
Çağdaş Anlatı Sineması
Çağdaş Anlatı Sineması
BİR ÖYKÜ, BİR FİLM: “HAVVA” VE KIZ KARDEŞLER
BİR ÖYKÜ, BİR FİLM: “HAVVA” VE KIZ KARDEŞLER
Film Eleştirisinde Öznellik - Nesnellik
Film Eleştirisinde Öznellik - Nesnellik
Angelopoulos Sinemasında Felsefi Antropoloji Ve Yolculuk Eden İnsan (Homo Vıator) İmgesi
Angelopoulos Sinemasında Felsefi Antropoloji Ve Yolculuk Eden İnsan (Homo Vıator) İmgesi
Umut'un (1970) Trajik Gerçekliği
Umut'un (1970) Trajik Gerçekliği
Yılmaz Güney ve Trajedi (Bölüm1)
Yılmaz Güney ve Trajedi (Bölüm1)
Yılmaz Güney ve Trajedi (Bölüm2)
Yılmaz Güney ve Trajedi (Bölüm2)
TERCİH VE YAZGI
TERCİH VE YAZGI
KURAK GÜNLER VE KURGU (TERCİH)
KURAK GÜNLER VE KURGU (TERCİH)
“ÜÇ RENK: MAVİ”NİN DİLİ
“ÜÇ RENK: MAVİ”NİN DİLİ

Dergimize Abone misiniz?

Dergimize tek tıklama ile abone olup tüm içeriğine ulaşmak artık çok kolay. Tek yapmanız gereken Abone Ol butonunu tıklamak.